Juniorklubben - Gartnergade 15

Juniorklubben i Kvisten er et tilbud for unge i København i aldersgruppen 12-13 år.

Juniorklubben har egne lokaler på 3. sal samt billard, bordtennis og garderoberum i stueetagen.

Vi tilbyder en hyggelig og kreativ klub med trygge rammer og en engageret personalegruppe. Der er mulighed for deltage i en masse aktiviteter, både i og uden for huset i form af ture samt kreative- og motionsorienterede aktiviteter. Vi har også rolige rammer med plads til lektielæsning, fordybelse og meningsfuldt samvær.

Andre eksempler på aktiviteter i Kvistens Juniorklub:

• Dans
  • Mountainbike ture i Hareskoven
  • Functional movement
  • Keramik
  • Smykkeværksted
  • Syværksted
  • Træ og metal
  • 3D print
  • Billard - Bordtennis - Airhockey
  • Gaming
  • Musik
  • Lektiehjælp
  • Rollespil - I sommerhalvåret tager vi til Søndermarken hver onsdag og dyrker Rollespil sammen med 6 andre klubber
  • Spil i form af både brætspil og spil i faste grupper som f.eks. Dungeons and dragons
  • Bordtennis og billard
  • Tegning, maling og meget andet kreativt

Sammen med Fritidsklub Cappella har vi en idrætssal på Blågård Skole og vi bruger også Korsgadehallen 2 dage om ugen. Salene bliver brugt til alle former for bevægelsesaktiviteter fra boldspil til dans.

Vi har flere store arrangementer i løbet af året, bl.a. Bakketur, vores årlige skitur for 7. klasserne og vores sommerhøjskole, på Kattinge Værk, i sommerferien.

Vi har et hus som er spækket med muligheder og I er selvfølgelig meget velkommende til at komme på besøg til en rundvisning! Vi giver en kop te/kaffe og en god snak :)

Juniorklub folder

Shape Created with Sketch.